FAQ

Gdzie kupię produkty ST.RIGHT?

Jako producent nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży detalicznej. Nasze produkty można nabyć w sklepach papierniczych, księgarniach, w sklepach z zabawkami, w sieciach handlowych, a także w sklepach internetowych i na Allegro. Przykładowe adresy naszych detalicznych Dystrybutorów dostępne są w zakładce "Gdzie kupić?". Zapraszamy!

Jaki plecak polecacie do I klasy?

Dla pierwszoklasistów przygotowaliśmy model BP26, BP58 oraz BP68. Ich rozmiary mieszczą format A4, a konstrukcje są lekkie i dostosowane do anatomii dziecka. Plecy są odpowiednio wyprofilowane, oddychające, a szelki miękkie i szerokie. Pas mostkowy odciąża kręgosłup, elementy odblaskowe wzmacniają widoczność dziecka na drodze, a liczne kieszenie i przegródki ułatwiają utrzymanie porządku. Wszystkie wzory plecaków znajdziesz w zakładce "Plecaki"

Jak czyścić placek ST.RIGHT?

Zabrudzeń plecaka można pozbyć się za pomocą zwilżonej gąbki czy ściereczki (woda plus delikatny płyn do prania lub szare mydło). Ważne, by nie dopuścić do całkowitego przemoczenia plecaka. Czyszczone miejsca warto osuszyć ręcznikiem i pozostawić do całkowitego wyschnięcia. W przypadku czyszczenia wnętrza plecaka należy pamiętać o pozostawieniu go otwartego, aby mógł się w pełni wysuszyć.

Należy pamiętać, by plecak po czyszczeniu wysechł zupełnie przed ponownym użytkowaniem!

UWAGA: Nie jest zalecane pranie plecaka w pralce, w wysokich temperaturach, na wysokich obrotach. Może to spowodować odkształcenie plecaka oraz utratę jego wodoodporności.

Czy plecak ST.RIGHT jest wodoodporny?

Plecaki ST.RIGHT wykonane są z MATERIAŁU wodoodpornego, który dzięki odpowiedniej impregnacji nie jest podatny na szkodliwe działanie wody, przez co nie ulega zniszczeniu przy kontakcie z nią i nadal zachowuje swoje właściwości.

UWAGA!
Materiał wodoodporny, nie jest równoznaczny z materiałem nieprzemakalnym, który rozumie się jako nieprzepuszczający wody i zapobiegający przedostawaniu się wilgoci do wnętrza.
Plecak również nie jest wodoszczelny, gdyż przez zamki komór lub przy niedomkniętych komorach woda może dostać się do wnętrza plecaka w przypadku silnego napadu deszczu.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę (na przykład jest uszkodzony), masz prawo zgłoszenia reklamacji. Zostanie ona przyjęta i rozpatrzona w terminie 14 dni od zgłoszenia.

Skontaktuj się ze sklepem, w którym nabyłeś produkt lub mailowo z naszym Działem Reklamacji: reklamacje@st-majewski.com.pl, podając:

  • dowód zakupu (faktura, paragon, potwierdzenie przelewu)
  • opis wady reklamowanego produktu
  • zdjęcie, na którym widoczna będzie wada produktu
  • żądanie reklamacyjne (obniżenie ceny, naprawa, zwrot pieniędzy, wymiana na nowy produkt wolny od wad).

Możesz też złożyć reklamację, wysyłając produkt wraz z pismem reklamacyjnym z dopiskiem na przesyłce REKLAMACJA na adres:

St. Majewski Spółka Akcyjna Sp. k.

ul. Leśna 1

58-150 Strzegom