Nasze marki

Każde dziecko jest artystą, który bezgranicznie wierzy w swoje możliwości. Chcąc rozwijać twórcze pasje najmłodszych, pod brandem Bambino nieustannie wprowadzamy nowe artykuły plastyczne, które odznaczają się wysoką jakością, szeroką gamą kolorystyczną oraz wzornictwem dopasowanym do potrzeb dzieci.

 

Linia produktów Bambino Hobby powstała z myślą o klientach pasjonujących się tematyką „zrób to sam”, czyli samodzielnym wykonywaniu ozdób, prezentów czy nadawaniu dotychczasowym rzeczom nowego wyglądu i charakteru. Stanowi ofertę zarówno dla pasjonatów tematyki DIY, jak również dla osób dopiero rozpoczynających swoje działania w tym obszarze.

 

Głównym zadaniem marki Unipap jest dostarczanie wyrobów papierniczych towarzyszących wszystkim na każdym etapie życia. Zeszyty i bloki świetnie sprawdzają się w szkole, a notatniki czy teczki w biurze. Różnorodność formatów, liniatur oraz szat graficznych powoduje, że nauka staje się przyjemnością, a praca biurowa nie jest rutyną.

 

ST.RIGHT to marka dla modnych i aktywnych. Kolekcje szkolne inspirowane są najnowszymi trendami fashion, charakteryzuje je wysoka jakość wykonania, dzięki czemu zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów.

 

Produkty Mona to propozycja dla tych, którzy poszukują jakościowych artykułów plastycznych w dobrej cenie, a przy tym stawiają na polskie pochodzenie produktu. W ofercie znajdą coś dla siebie amatorzy plastyki w każdym wieku, począwszy od przedszkolaka po dorosłego hobbystę.

 

ST.ART to najmłodsza marka w ofercie firmy. Jest propozycją dla tych, którzy po raz pierwszy chwytają za przybory plastyczne. Polskie kredki, farby czy plastelina to idealny „ST.ART” dziecka do edukacji plastycznej i rozwoju zdolności manualnych, wyobraźni i koordynacji wzrokowo-ruchowej.

 

 

Loozz to marka artykułów szkolnych odpowiadająca na bazowe potrzeby edukacyjne dzieci, łącząca w sobie funkcjonalność, ergonomię, design z optymalną ceną. To propozycja dla tych, którzy stawiają na bezpieczne produkty dziecięce, rozsądnie wydają pieniądze, ale nie chcą przy tym rezygnować z jakości.