Najlepsi „Młodzi Projektanci” już wybrani.

30 sierpnia dobiegł końca konkurs „Młodzi Projektanci”, w którym prosiliśmy dzieci o zaprojektowanie plecaków swoich marzeń. Organizowany był wspólnie przez firmę St-Majewski oraz Mattel Polska i wydawnictwo Egmont Polska.

Zainteresowanie konkursem było bardzo duże. W ciągu zaledwie siedmiu tygodni nasz profil na Facebooku zgromadził 19,862 fanów, a stronę konkursową odwiedzono 39,423 razy. Zgłoszonych zostało ponad 1,200 prac, na które w głosowaniu on-line oddano łącznie 24,636 głosów. O tym, że nie byli to tylko „łowcy konkursów”, ale osoby zainteresowane brandami i produktami świadczy fakt, że obecność licencji w mediach społecznościowych jest teraz o 117% wyższa niż była jeszcze na początku sierpnia.

Tak duże zainteresowanie przełożyło się na zasięg kampanii. Posty prezentujące nasze produkty z linii Monster High, Barbie i Hot Wheels docierały do ponad 725,000 użytkowników Facebooka.

Za wsparcie dziękujemy naszym partnerom, firmie Mattel Polska oraz wydawnictwom Egmont Polska i Pearson Central Europe a także agencja interaktywna Migomedia.